آ

  • آسیب نیمکره چپ. سکته مغزی ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیب‌دیده نیمکره چپ و راست فارسی‌زبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]

  • آسیب نیمکره راست ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیب‌دیده نیمکره چپ و راست فارسی‌زبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]

  • آفرینش مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]

ا

  • اختلالات گفتمانی ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیب‌دیده نیمکره چپ و راست فارسی‌زبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]

  • اختلال اضطراب تعمیم‌یافته شیوه پایان‌‌یافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]

  • ادبیات جنگ استعاره‌های جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]

  • اسامی گلها تحلیل زبان‌شناختی کاربرد استعاری اسامی گل‌ها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]

  • استعاره استعاره‌های جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]

  • استعاره مفهومی بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • استعاره مفهومی" تحلیل زبان‌شناختی کاربرد استعاری اسامی گل‌ها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]

  • استعاره های مفهومی مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]

  • استعارۀ فرهنگی استعاره‌های جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]

  • استعارۀ مفهومی استعاره‌های جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]

  • افعال حسی کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

  • اِلَم عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

  • انگلیسی تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

  • انگلیسی بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • اهورامزدا مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]

  • اوستا تناظر اندیشه‌های جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابل‌های اندیشگانی اوستا و متن‌های فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]

  • ایرانی میانۀ مانوی انگاره‌ها و کلیدواژه‌های فرشتگانی: رویکردی متن‌شناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشته‌شناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]

  • ایلام عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

ب

  • بافت‌سازی ویژگی‌های لحن بازیگر در شخصیت‌پردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]

  • برون‌مرکزی" بررسی کانون و مبتدا در جمله‌های سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-‌نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]

  • بسامد لکنت تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • بوییدن« کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

پ

  • پازند» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

  • پایان مکالمه شیوه پایان‌‌یافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]

  • پردازش‌های شناختی بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]

  • پشتو نظام‌های مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]

  • پهلوی» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

  • پیکره کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

ت

  • تأثیر واژه هم‌ارز راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانه‌شناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]

  • تجلی مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]

  • تراکم همجواری تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • ترجمه فرهنگی راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانه‌شناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]

  • ترس بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • ترکیب تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

  • تقابل بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]

  • تقابل تناظر اندیشه‌های جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابل‌های اندیشگانی اوستا و متن‌های فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]

ج

  • جبر و اراده‌ی آزاد تناظر اندیشه‌های جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابل‌های اندیشگانی اوستا و متن‌های فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]

  • جزیره سرگردانی مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]

چ

  • چندمعنایی تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

  • چندمعنایی بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]

  • چندمعنایی کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

ح

  • حافظ بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]

خ

  • خرسندی تناظر اندیشه‌های جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابل‌های اندیشگانی اوستا و متن‌های فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]

  • خودویران‌گری مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

د

  • داستان کودک مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

  • درون‌مرکزی" بررسی کانون و مبتدا در جمله‌های سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-‌نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]

  • دستور نقش و ارجاع بازنمود گروه‌های اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]

  • دستور واژی-نقشی" بررسی کانون و مبتدا در جمله‌های سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-‌نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]

ر

  • روابط معنایی بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]

  • رود راوی مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]

  • رویکرد درمانی شناختی-رفتاری شیوه پایان‌‌یافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]

  • رویکرد نشانه- معناشناختی نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]

ز

  • زبان ترکی" تحلیل زبان‌شناختی کاربرد استعاری اسامی گل‌ها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]

  • زبان ترکی آذری بازنمود گروه‌های اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]

  • زبان‌شناسی شناختی مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

  • زبان‌شناسی فرهنگی" تحلیل زبان‌شناختی کاربرد استعاری اسامی گل‌ها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]

  • زبان فارسی تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • زبان کودک بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]

  • زبان گجراتی» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

  • زبان هندی» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

س

  • ساختارهای گذرا بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]

  • ساخت ملکی مالکیت انتقال‌پذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]

  • ساختواژه ساختی تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

  • سبک شناسی شناختی مقایسه سبک شناسی شناختی دو رمان جزیره سرگردانی و رود راوی با استفاده از نظریه استعاره مفهومی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 153-176]

  • سطح خاص و عام بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • سینمای ایران ویژگی‌های لحن بازیگر در شخصیت‌پردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]

ش

  • شخصیت‌پردازی ویژگی‌های لحن بازیگر در شخصیت‌پردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]

  • شکند گمانیک ویچار» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

ط

  • طرحواره مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

  • طرحواره ساختی تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

ع

  • عربی بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • عناصر نوایی ویژگی‌های لحن بازیگر در شخصیت‌پردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]

  • عیلام عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

ف

  • فارسی تحلیل مقابله‌ای چندمعنایی ترکیبات "سر" در فارسی و انگلیسی: رویکردی ساختی-شناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 57-86]

  • فارسی بررسی استعاره مفهومی حوزه‌ی ترس در سه اثر داستانی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 247-281]

  • فارسی‌زبان ارزیابی مهارت ارتباطی گفتمان در بیماران آسیب‌دیده نیمکره چپ و راست فارسی‌زبان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-28]

  • فرازبان معنایی طبیعی مالکیت انتقال‌پذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]

  • فرستاده انگاره‌ها و کلیدواژه‌های فرشتگانی: رویکردی متن‌شناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشته‌شناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]

  • فرشته انگاره‌ها و کلیدواژه‌های فرشتگانی: رویکردی متن‌شناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشته‌شناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]

  • فعل حسی» کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

ک

  • کانون" بررسی کانون و مبتدا در جمله‌های سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-‌نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]

  • کتاب مقدس عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

  • کلیدواژه ها: « بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

  • کنش‌پذیر بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]

  • کنش‌گر بررسی گذرائی درگفتار کودک فارسی زبان در چهارچوب زبان شناسی شناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-254]

گ

  • گاهان مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]

  • گروه اسمی بازنمود گروه‌های اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]

  • گروه اسمی پیچیده بازنمود گروه‌های اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]

  • گروه اسمی مرکب بازنمود گروه‌های اسمی پیچیده و مرکب زبان ترکی آذری بر پایۀ دستور نقش و ارجاع [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 87-122]

  • گفتار کودکان تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • گفتمانِ درمانی شیوه پایان‌‌یافتن مکالمه در گفتمان درمانی درمانگر - درمانجوی دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 225-245]

  • گفتمان شناختی نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]

ل

  • لحن گفتار ویژگی‌های لحن بازیگر در شخصیت‌پردازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 27-52]

م

  • مالکیت مالکیت انتقال‌پذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]

  • مالکیت انتقال‌پذیر مالکیت انتقال‌پذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]

  • مبتدا" بررسی کانون و مبتدا در جمله‌های سادۀ زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-‌نقشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 255-286]

  • متنِ اقتصادی نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]

  • متن‌های پهلوی تناظر اندیشه‌های جبر، اراده آزاد و رضایت (خرسندی) از منظر تقابل‌های اندیشگانی اوستا و متن‌های فارسی میانه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 99-128]

  • مجاب سازی نقش گفتمان شناختی برای مجاب سازی در متون اقتصادی: رویکرد نشانه - معناشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 307-329]

  • مرگ مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

  • مطابقۀ دوگانه نظام‌های مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]

  • معناشناسی شناختی کنکاش شناختی و پیکرهای چندمعنایی فعل حسی »بوییدن« در زبان فارسی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]

  • معنی‌شناسی بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]

  • معنی‌شناسی شناختی" تحلیل زبان‌شناختی کاربرد استعاری اسامی گل‌ها در زبان ترکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 143-169]

  • مفاهیم عاطفی راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانه‌شناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]

  • مفهوم‌سازی مفهوم‌سازی «خودویرانگری» در داستان‌های کودک: بر اساس طرحواره‌های کاربردشناختی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-97]

  • مفهوم‌سازی استعاری استعاره‌های جنگ بر بستر فرهنگ (مطالعۀ موردی کتاب «وقتی مهتاب گم شد») [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 171-199]

  • میانرودان عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

ن

  • نخستی معنایی مالکیت انتقال‌پذیر در زبان فارسی: رویکرد فرازبان معنایی طبیعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 283-305]

  • نشانه‌شناسی ترجمه راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانه‌شناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]

  • نشانه‌شناسی فرهنگی راهبردهای ترجمه در بازنمایی احساس «عشق» در رمان از انگلیسی به فارسی (رویکرد نشانه‌شناسی فرهنگی) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 177-208]

  • نظام حالت نظام‌های مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]

  • نظام مطابقه نظام‌های مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]

  • نیم کنائی نظام‌های مطابقه و حالت و نقش آنها در تعیین ردۀ زبان پشتو (گونۀ معیار- افغانستان) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 53-76]

و

  • واژه‌شناسی مانوی انگاره‌ها و کلیدواژه‌های فرشتگانی: رویکردی متن‌شناختی به معنا و کاررفت چند واژۀ دانشورانه در فرشته‌شناسی مانوی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 123-142]

  • واژۀ مرکب هندی و گجراتی» بررسی نام کتاب شِکَند گُمانیک ویچار و دلیل نامگذاری کتاب با این نام [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 201-223]

ه

  • هستی نخستین مراتب آفرینش در گاهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 209-225]

  • هلتمتی عیلام، ایلام یا هَلتمتی ؟ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 287-307]

  • همجوار خلوت تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • همجوار متراکم تحلیل ارتباط تراکم همجواری با بسامد لکنت در کودکان ۸-۴ ساله فارسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 129-152]

  • هم‌معنایی بررسی ارتباط معنایی واژگانی در غزل‌های حافظ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 29-56]